Thursday, October 22, 2009

a LoTs oF StOrY..

rAse nYe da lame ak menyepi....
maklumla...banyak sgt keje yg perlu dibuat...
tp,.dalam kesibukan aku tu..
ak seperti biasela..sempat lg berjalan....
memandangkan segala urusan keje ku yg da siap...
otak ku mula ligat mencari jalan...
utk memboloskan diri ak ke KL...
ni smua berlaku pd 16 hB 10 YnG lalu...
pd awalnya..mmg ak da plan nk ke KL ngan bus je...
sbb ak sebenrnya da plan with my cousin...nk ke penang same2...
dalam kesuntukan mase...
ak pn plan la nk ke KL ngan kete je..ditemani gee..
memandangkan die pun nak ke KL..
so..ak pn ajak la die skali...
sampai je di KL..ak trus ke rumah cousin ku di mindev..
kami bertolak ke PENANG lepas maghrib..
b4 that...kami singgah di UPSI..
biasela..si kecik(angah aku) pn nk itot....
seronok sgt di penang...
maklumla..
jumpe famly...
actualy..parent n adik aku da tunggu ktorang kt umah kakak ak kat sne...
banyak gak la tempat yg aku pegi kt sane tu..
yg paling bestnye..PASEMBUR....
ni la pic yg sempat ak uploadkan...


ak bertolak balik ke KL ari ahad(ptg)...
kami sampai agak lewat jgak la...
then...pagi2 isnin tu,...
ak da bertolak balik ke UTHM ku yg tercinta...(huhuhu)
tapi....ak sempat gak la sesat kat KL tu..
tp..sib bek aku ni bab2 jalan..expert la jgak...
hek3...jmpe gak la jln yg btol tu ha...
perjalanan ku dari KL ke BP xla lame...
maybe jln xbz n klajuan kete ku yg mengatasi had laju (160km/j)...
maklumla..ak de presentation kul 10.30 pg...
alhamdulillah..ak slamat smpai ke ostel..n sempat lg berehat b4 ke kelas....
then..ni la hari memenatkanku...
POSTERKU....
hampir 8jam ak menunggu turn ak untk print poster PSM aku...
tp aku hampa...
bile print..yg kuarnye...background je....
bengang je aku...
tp..xpe2..ak sabar je....
ak balik ostel...da buat la balik poster aku tu...
sampai ak pun da jemu nk tgk benda tu...
ape pun,,..ak ucapkan thanx la kat kawan2 aku..
yg support aku untuk poster tu...
dan thanx gak kepada encik saleh..
sbb editkan poster aku ke word 2003.....
hek3...dan ak pun da dapat poster yg aku hasilkan tu..
ni la hasilnye...



next!!!
ha...cter seterusnye ialah BIRTHDAY SARA...my ex rumate..n my best fwen....
walaupun kami da xbersame lagi..(maklumla..ak kat perwira..bumot ak ni kt tmn u..)
tp..ak tetap xlupekan die..
i always miss u bumot...
ak n caca plan nk surprise kan die...
so..ktorang pn pegi la ke umah die...
mmg surprise la cik sara bile tgk muke ak ade kt blakang die...
ak mcm nk tergelak pn ade..
tahan je beb..maklumla..bukan umah ak...
ape pun...
heppy birthday sara....
luv u forever.....




Best Blogger Tips

No comments:

Post a Comment